Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/909
Title: Формування мінерального статусу умовно здорових дітей шкільного віку
Authors: Фролова, Татьяна Владимировна
Кулешов, Николай Михайлович
Охапкина, Ольга Владимировна
Дубоносов, Владимир Леонидович
Frolova, Tetyana
Kuleshov, Nikolay
Okhapkina, Olga
Dubonosov, Vladimir
Keywords: діти
мінеральний статус
children
mineral status
Issue Date: 2012
Citation: Формування мінерального статусу умовно здорових дітей шкільного віку / Т. В. Фролова, М. М. Кулешов, О. В. Охапкіна, В. Л. Дубоносов // Актуальні прблеми акушерства і гінекології, клінічної імунології та медичної генетики : збірник наукових праць. – 2012. – Вип. 23. – С. 499–505.
Abstract: У роботі наведені результати скринінга мінерального статусу в умовно здорових школярів, які постійно мешкають у м. Харкові, який характеризується виразним дисбалансом ессенціальних та підвищенним накопиченням умовно-токсичних та токсичних мікроелементів, що обумовлено сучасними екологічними умовами великого промислового міста.
The study of results of mineral status screening of relatively healthy resident schoolchildren of Kharkiv, which are characterized by evidenced imbalance of essential and increased accumulation of toxic microelements, which represents modern environmental conditions of industrial city were shown.
В работе представлены результаты скрининга минерального статуса условно здоровых школьников, постоянно проживающих в г. Харькове, который характеризуется выраженным дисбалансом эссенциальных и повышенным накоплением условно-токсических и токсических микроэлементов, что обусловлено современными экологическими условиями в большом промышленном городе.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/909
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Охапкина, Фролова и соавт..pdf310,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.